PPC Google - co to za reklamy?

2020-11-02

PPC to inaczej kampanie bannerów lub płatnych linków, które wyświetlane są na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania na określone wcześniej frazy. Z uwagi na to, że taka forma reklamy jest bardzo elastyczna oraz posiada korzystny model rozliczania się za nią, jest często wybieraną formą promocji stron w sieci.

Reklamy ppc google http://pl.seeyouup.com/oferta/11-google-ads wyświetlane są nad wynikami organicznymi. Reklamodawcy zyskują w ten sposób szansę na dotarcie do użytkowników reklamami, które są precyzyjnie dopasowane do ich zapytań i potrzeb. Dzięki kampaniom PPC w Google można uzyskać szybkie rezultaty a także płatność za efekt. Oznacza to, że płacić nie za wyświetlanie Twojej reklamy, a za kliknięcie w nią użytkownika. Masz także możliwość precyzyjnego określenia grupy docelowej, dzięki wykorzystaniu fraz odpowiadających na potrzeby internautów. Dzięki PPC w Google mierzalność efektów jest możliwa od razu po uruchomieniu kampanii. W dowolnym momencie możesz również modelować frazy kluczowe oraz modyfikować wysokość cen za kliknięcie. Wszystko dzięki temu że kampania PPC w Google ma wysoki poziom elastyczności.

Warto także wspomnieć o kontroli budżetu, ponieważ na kampanię PPC wydasz tylko tyle, ile określisz na etapie jej planowania.  

@ Copyright 2018